organiseert het MarketingTroonrede event samen met

Organisatie MarketingTroonrede

 

hands pianoOude methoden werken intussen niet meer! Vernieuwing is daarom cruciaal .

Stichting MarketingTroonrede streeft de volgende doelstellingen na:

  • Bevorderen van marketingfunctie, in de meest brede zin, bij Nederlandse en multinationale organisaties.
  • Doen van onderzoek over algehele maatschappelijke, branche en organisatie specifieke ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor de marketingfunctie in organisaties en de professionalering ervan.
  • Aanreiken van aanbevelingen aan vakgenoten, opleiders en andere belanghebbenden om de marketingfilosofie en daaruit voortvloeiende werkzaamheden te bevorderen.
  • Daarnaast het organiseren van bijeenkomsten met vakgenoten.

 

Bestuur stichting:

Het bestuur van stichting MarketingTroonrede wordt op dit moment gevormd door Willem de Vries (STEM Industrial Marketing Centre) en Dick Hulzebos (Hulzebos Holding). 

  • WillemdeVries   180727DickHulzebos kl

Schrijf je in voor de MTR nieuwsbrief!